sobota 13. novembra 2010

Shocked?

Určite si podaktorí z vás všimli zmenu účesu našej milovanej Emmy Watson. Áno, svoje krásne vlasy vymenila za kratučký strih na chlapca. Čo na to hovoríte?


Samozrejme, že som bola aj ja prekvapená, keď som to videla prvýkrát. Ja som však osobne toho názoru, že keby si Emma dala na hlavu hoci aj kastról, vyzerala by dobre. Takže som touto zmenou šokovaná, no príjemne. Podľa mňa by sa v živote malo trochu experimentovať. Predsa zmena je život a aj vlasy raz dorastú...
 Takže, tí ktorých to hnevá, skúste to prehltnúť. Predsa, ako vyzerajú dve tretiny modeliek? Emma ja aspoň pekná... :)
 A tí, ktorým sa to páči, tešme sa spolu s ňou. A buďme nakloneným zmenám. Veď to sa patrí, nie?
Btw, ten photoshoot pre Marie Claire vyšiel /podľa mňa/ úplne skvele. :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you. It makes my day brighter. :)