piatok 3. decembra 2010

*NEWS*

 Zima sa začala. Aspoň tu pod Tatrami. Každé ráno sa predieram snehom až do školy, prinajlepšom sa šmýkam, no popravde viac padám na zľadovatelých miestach, no aj tak mám neskutočnú radosť. Vianočná nálada u mňa panuje v plnom prúde. Každý večer si zapaľujem sviečočky, sedím na okne a vnímam len vločky, ktoré poletujú za oknom. No vec sa má tak, že sa potom neučím, aj keď sa na mňa škeria komplexotvorné zlúčeniny, alebo goniometrické funkcie...
 Tento týždeň však môžem považovať za úspešný. V pondelok ma dobre naladila olympiáda zo slovenčiny. Test som síce pokašlala, no svojím prejavom a vlastnou úvahou na tému "Vzťahy v rodine-práva dieťaťa" som rozplakala jedno dievča a zopár ľudí mi vravelo, že som bola skvelá. Konečne som o sebe prestala pochybovať... Nejaký ten talent tu asi bude... :) Navyše sa zúčastním literárnej súťaže "Štúrovo pero", takže to určitý dopad malo...
 V stredu som mala olympiádu z nemčiny. Brala som to ako srandu, pretože som bola presvedčená, že nič neviem. Hlavne keď ma učiteľka posadila rovno ku katedre, takže som ani nemala žiadnu pomoc... Tak som to všetko zrobila z vlastnej hlavy, mysliac si, že som to pokazila... Na druhý deň, vo štvrtok, som prišla ráno na nultú do školy a zo zvyku som sa pozrela na nástenku, kde máme vypísané zmeny v rozvrhu. A tam visel papier, na ktorom stálo: "Títo žiaci sa dnes zúčastnia ústnej časi z ONEJ /olympiáda nemeckého jazyka/". Naviac som skoro zinfarktovala, keď som tam videla svoje meno, navyše úplne prvé...
 Tak som pretrpela ústnu časť, ktorá mala dve časti: opis obrázku a rozprávanie na tému. Prvá časť dopadla katastofálne, kvôli výberu obrázkov, no druhá dopadla výborne. Takže som nakoniec skončila druhá. Gratulujem si, lebo som bola presvedčená, že z nemčiny neviem nič...
A čo takto nejakú novinku? Ja mám hneď dve.
1.Videli ste fotky zo nového shootu Bonnie Wright? Skoro som odpadla, keď som videla tie fotky. :) Posúďte sami.





2. Prednedávnom sa uskutočnila Londýnska premiéra dlho očakávaného tretieho pokračovania Narnie: Dobrodružstvo lode ranný pútnik /do našich kín by mal doraziť už 8.decembra!!!/ Tak nejaké fotky z premiéry.





 







 


Bye!
I.

2 komentáre:

Thank you. It makes my day brighter. :)