utorok 4. januára 2011

* 'Cause I love SNOW *

 Niekedy mám pocit, že zimu neznášam, inokedy zase že ju milujem. Možno preháňam, možno nie. Ktovie...
Inak, videli ste dnes zatmenie slnka? No, teda, bolo povedané že čiastočné, ale ja som dúfala, že čiastočné znamená aspoň do tretiny, no ako som tak pozerala, videla som len malinkú časť, ktorá bola čierna. A že aká veľká udalosť...
ďakujem za nových členov na Facebooku! Hlavne vďaka Baške. ďakujem :)





With a special winter feeling...
I.



                                                                

10 komentárov:

  1. Neviem či ma ta tvoja druha fotka prinutila pozriet(precitat) cely blog..teda ako ja sa tomu..ale nic proste ta je fakt dobra:)(aj hodnotna)aaa k pisaniu sa moc nerozumiem ale asi sa mi najviac pacil ten predslov...to bolo take pekne...mozno by bolo fajn pisat viac take uvahy to ti ide lepsie:)
    Prajem dobre "..." (neviem co si praju blogisti ani spisovatelia):)
    peto

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno, k úvahám sa vyjadrilo viac ľudí... pridám sem moje staršie "výtvory"... idem hneď na to :)
    a veľmi pekne ďakujem ;)
    (ani ja neviem, čo si prajú blogisti... stačí "Doblogovania" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :-D neni zac tak cmaraj...normalne som sa zamyslal ze si aj ja nieco take spravim...ale co by som tam pisal...silonky to nie..bodkovane uz duplom...hmmm...neviem mozno by sa nieco naslo:)....doblogovania:-P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som sice zatmenie slnka nevidela, ale cestou na skusku v autobuse som sedela pri dvoch chlapcoch, ktori sa na to chystali, len bohuzial si nevsimli ze bola uplna hmla..takze mohli pozorovat tak nanajvys zahmlenie a nie zatmenie slnka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem :)
    a Peťo, silonky nebudú najlepšou variantou, no isto ťa čoskoro kopne múza... ;)
    a Mati... keď som ja pozerala, hmla už nebola, no aj tak si o nič neprišla... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)