streda 2. februára 2011

*Nothing comes out of a blue...*

 Today was a really nice day. It was very cold and a bit snowy. It's 2nd February and spring is coming slowly... 
 Tomorrow seems to be a very bad day. We have two physics and maths. I hate it!!! So please, cross your fingers to me. I don't know, why I'm so stressful... I look forward weekends and holiday. Oh, and how I look forward the summer! Hot weather and no school... So many photos, wearing shorts, T-Shirts, skirts... ohhh ;) 
 So, here are some photos to good mood. (www.weheartit.com-mostly)
 And I have one question. Do you like Friends (TV serial)??

Dnes bol veľmi pekný deň. Bolo chladno a trošku snežilo. Je druhý február a jar sa pomaly blíži...
Zajtra to vyzerá na hrozne ťažký deň. Máme dve fyziky a matiku. Neznášam to!! Tak mi prosím držte palce. Neviem, prečo vždy stresujem... Teším sa na víkendy a prázdniny. Och, a ako sa len teším na leto! Horúco a žiadna škola... Taak veľa fotiek, nosenie šortiek, tričiek, sukní... ochh ;)
 Tak, tu sú nejaké fotky na dobrú náladu. (www.weheartit.com-väčšinou)
 A mám jednu otázku. Máte radi seriál Priatelia??











Ivy

6 komentárov:

  1. aj ja chcem byť baletka :):D ... ale to asi ťažko :) ... ros tomu dal :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj jaa strašne... teraz píšem knihu o baletkách... :) aspoň sa snažím. a hej, mega :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa fest páči jak maju pri zrkadle tú tyč a za sebu stoja a robia tie všelijaké veci :) a fest to je pekné :) moja mamka ma skoncenu skolu baletu 7 rokov ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow :) ja by som hrozne chcela niečo také skúsiť... lenže tu sa nič také nerobí... ja som sa pokúšala niečo nájsť ale nič... tak skúsim v Čr, že aspoň na prázdniny alebo tak... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)