utorok 26. apríla 2011

*My Easter-part 1*

 Minulý týždeň som strávila u babky v ČR-Karlových Varoch. Boli to moje najkrajšie strávené sviatky. Stretla som sa s mnohými členmi našej veľkej rodiny. Spoznala som Bena (priateľa mojej sesternice Míši) zo Škótska a snažila som sa s ním rozprávať. Zdal sa byť veľmi milý a dobrý chlapec. Potom som strávila pár dní s mojím super bratrancom Kubim. Blbli sme. Bolo to šialené!! 
V nedeľu som bola v tatkom na prechádzke v meste. Všade okolo nás boli kvety! Tulipány, narcisy, rozkvitnuté stromy a všade panovala jarná vôňa. Bolo to PREKRÁSNE. Myslím, že môj outfit bol tiež sčasti jarný. Kvety na mojom tričku a vtáčiky na opasku. Mhm?


 I spent last week by my grandmum in Czechei-Carlsbad. It was my best Eastern ever. I was with many members of my big family. I knew Ben (my cousin Michaela's boyfriend) from Scotland and I tried to talk with him. He looked like very good boy. Next I spent some days with my best cousin Jakub. We had so much fun. It was crazy!! 
On Sunday, I was with my dad on a walk in Carlsbad's (city) centre. There were flowers all around us! Tulips, narcissuses, trees in bloom and everywhere was a "spring perfume". It was beautiful. I think my outfit was a bit vernal. Flowers on my T-Shirt and birds on my belt. Mhm?







(I was wearing: T-Shirt-Orsay, sweater-Viceversa, belt-New Yorker, bag-Gate, leggins-chinese shop, shoes-Converse)
Nice sunny day.
Ivy

9 komentárov:

  1. Ivka, ten svetrík je úplne BOMBOVÝ :) *závisť* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to musel byt super trip a uzasne si sa ohakla!like!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem krásne :) čoskoro pridám aj pokračovanie... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. What beautiful pictures - the blossom is lovely!

    The Flower Girl

    thebohemiangoods.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Really pretty photos. I love your converse.

    Sarah
    x

    http://dollydotgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Becky-Ye, I was really fascinated, when I saw the blossom and those flowers. xx
    Sarah-Thank you so much. I´m gonna visit your blog... xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Such pretty photos, I hope you had a fabulous day!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. thank youu :* and yes, i had a really fabulous day! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)