štvrtok 23. augusta 2012

Cuz without you I’m just bones.


 Svet dnešnej módy ma niekedy úplne fascinuje. V negatívnom zmysle slova. Predtým, ako začnem, chcem upozorniť, že nikoho nekritizujem, usudzujem len podľa vlastného názoru.
Pred pár týždňami som bola so sesternicou nakupovať v Primarku, v Dundee. Vecičky boli krásne, ceny ešte krajšie. Okolo nás sa to hmýrilo vystajlovanými babami, naozaj šik kúsky. A zrazu môj pohľad zaujalo niečo iné. Dve dievčatá, mohli mať tak jedenásť-dvanásť rokov, si vykračovali po obchode v kraťasoch, ktoré im odhaľovali skoro celé pozadie. Vtedy mi prišlo naozaj zle. Toto je móda? Neuvedomili si dievčatá, aké je to nehygienické? Sadnú si na stoličky, na lavičky, hockde a kto vie, kto tam sedel predtým? Čo tam predtým bolo? Poviem vám, nemám síce skúsenosti, ale taký ekzém na zadku musí byť pekelne „príjemný“. Navyše tieto dievčatá sa už dávno rozlúčili s cudnosťou. Veď ony samy k sebe lákajú úchylov.
Tak nech sa na mňa nikto nehnevá, ale tento „trend“ by som zakázala nadobro. Navyše neviem ako vám, ale mne sa to vôbec nepáči. Máš pekný zadok? Tak si obleč plavky a choď sa pretŕčať na kúpalisko, ale nevystavuj ho svetu na ulici.
Ja však stále verím, že ako neónové tielka, tak aj tieto riťolezecké kraťasy vyjdú čoskoro z módy. Snáď...

A keď už spomínam nákupy, tak Vám ukážem, čo som si (aj) v ten deň kúpila. Väčšinou to boli drobnosti, no mňa naozaj potešili. :)

E: Some new-in things I had bought in Scotland (first two pics) and some things I bought just yesterday in my hometown.

Underwear, vest, scarf with owles, comb, box of nail polishes-Primark
headbands (those lying on the vest and that one with white feathers)-H&M
blue nail polish-New Look
and other things from I-do-not-know-from-where. :)

Spodné prádlo, tielko, šatka so sovami, hrebeň, krabička s lakmi na nechty-Primark
čelenky-H&M
modrý lak na nechty-New Look
a ostatné veci z papiernictva a neviem odkiaľ ešte :)

... one dress my cousin gave to me.

 jedny šaty, ktoré mi dala sesternica. :)

Yes, I am a nudist too ;) (I mean that nailpolish-hope you understand)
Áno, aj ja som nudistka :) (myslela som ten lak-snáď rozumiete)
Mimochodom, musím povedať, že to Vy ste ma nalákali na kúpu knihy L.Conrad-L.A.Candy. 
Teším sa na ňu :)


At the end, I want to THANK YOU so so much for your amazing comments and I am really happy that I´ve got new followers. This is really miracle for me :) I love you.

Chcem Vám ešte nesmierne POĎAKOVAŤ za Vaše úžasné komentáre a za nových sledovateľov. Nesmierne si to vážim. Je to pre mňa ako zázrak :) 


Your Ivy


21 komentárov:

  1. och! to prádlo je krásné a šaty a keep calm=D
    zůčastni se sheinside giveaway u mě na blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuju za komentář! :) Ty šaty jsou fakt skvělý!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šaty od sestřenice a krabička s laky na nehty se mi fakt moc líbí. Jinak ostatní věci bych taky nadšeně brala a šla bych do nich.
    Jinak to, jak se dneska někdo odhaluje, mi přijde dost nechutný....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. som nova sledovatelka:)
    dufam,že budeš aj ty moja:))
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/ ( giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love the dress.
    Come and visit my Blog:)

    http://fashioncupcake-sinchen.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Saty su vazne pekne:)
    dufam ze v nich bude dalsi post :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Thank you for the lovely comment! I would love to follow each other :)

    http://houndstoothandhighheels.blogspot.com

    Xo, S

    OdpovedaťOdstrániť
  8. naprosto krásné věcičky jsi pořídila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Yes i would love to follow each other.I´m now following you.Follow back :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. http://www.zlatechvile.sk/soutez/photo-detail/5?round=1 prosím dáte mi hlas ? :) potrebujem to ďakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Amazing purchases! I love everything! Especially underwear <3

    blonderblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné věci:) Moc se mi líbí ty šaty!:)Ráda budu sledovat tvůj blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. myslím že máš naprostou pravdu .. ukazovat na ulici zadek mi přijde .. no dost hloupý...) všechno je super, ty šaty sou boží a ta květovaná podprsenka je hezká:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. súhlasím s tou módou je to niekedy strašné...mimochodom tie tvoje šaty sú nádhernééé, také vintage no krása, a aj spodné prádlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. zamilovala som sa do tej šatky so sovami!:O
    milujem sovičky, a tá šatka je skvelá úplne!:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)