piatok 12. novembra 2010

By the way...

Asi budú dôvody vždy, no ja sa fakt nebudem štvať kvôli veciam, ktoré sú také hlúpe... No som na to práve expert, ale už sa tým prestávam trápiť. Je piatok večer a mne kazia náladu ľudia, od ktorých by som to nikdy nečakala. Som však rada, že som to zbadala skôr, ako by sa to rozrástlo do katastrofy.
 Odjakživa mi bolo ľúto, keď ma niekto obvinil z niečoho, čo som nespravila, hovoril mi, čo nebola pravda, a hlavne, keď ma bral ako najlepšiu kamošku, zatiaľ čo ma za rohom ohováral... Možno sa čudujete, ale pochybujem. Určite ste sa s tým už stretli.
 Pokazená nálada sa dostavila, piatkový večer pokazený...

Aj tak pridávam obrázok novej decembrovej EVY, kde je na titulke Táňa Pauhofová. Vydarila sa, čo poviete?? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you. It makes my day brighter. :)