pondelok 22. novembra 2010

By the way...

 Dnešný deň je celý čudný. Nie len tým, že je pondelok, ale tak nejako všeobecne. Do ničoho sa mi nechce, bolí ma hlava a som taká nejaká oťapená. Je to len splnom, alebo niečo visí vo vzduchu? Tak to už neviem povedať.
 Práve som dopozerala film ´500 days of summer´. Krásny film. Odporúčam ho. Nie je to typická americká zlátanina (aj keď je tiež americký :P), je to film, ktorý ukazuje pravú tvár lásky. Nevravím, že jedinú. Len jednu z mnohých. Čo vyplynulo z tohto filmu? Jedna veta, ktorú tu musím zapísať.
"Nič nie je predurčené. Niečo ako osud nie je. Človek nikdy nevie, kedy sa jeho život zmení. A tu už ani osud nepomôže..."
 Myslím, že je to tak... :)
Btw, počuli ste už o novom albume Sary Bareilles - Kaleidoscope Heart? Je perfektný. Všetkých trinásť songov. Ale ani sa nečudujem. Veď je to Sara... :)


1 komentár:

  1. krasny blog! som tu prvy krat ale vyzaruje z neho taka uleckost a ja umelecke veci zboznujem :) prave hladam na googli inspiraciu na umelecke fotky, take co by sa dali spravit tak home made :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)