štvrtok 25. novembra 2010

Travel broadens the mind...

Odjakživa som mala rada geografiu. Hlavne keď sme brali Európu, Ameriku... proste sme sa zaoberali konkrétnymi štátmi. Proste bolo super na 45 minút odísť raz do slnečného Talianska, do daždivého Anglicka, blúdiť po New Yorku, predierať sa lesom vo washingtone, alebo sa vyhrievať na kalifornskej pláži a mnohé iné zážitky... Na tých pár minút ma proste odnieslo preč zo Slovenska, preč z Popradu, proste som tam bola. Okolo mňa iná krajina. Je to skrátka super.
 Vždy som chcela cestovať. Proste ma to fascinuje. Niekoho nebaví spoznávať nové krajiny, je mu skrátka dobre doma. Ja som však človek "divoký". Nedokážem len tak presedieť celé leto doma. Vždy plánujem aspoň rok dopredu, kam sa pôjde na dovolenku. Jasné, že to nie je nič ďaleké, proste niečo dostupné. Môj prvý nápad bol výlet do Slovinska na prekrásnu rieku Soču, kde sa natáčala Narnia /keďže som bola vtedy posadnutá :) /. No vedela som, že sa to oplatilo. Tá príroda mi až oči trhala. To bolo niečo úžasné. Ak máte radi hory, turistiku, dlhé prechádzky a pokoj, odporúčam!! Julské Alpy si zamilujete. A navyše je to len skok do Talianska, takže môžete vidieť ešte omnoho viac.
 Najbližšie by som rada navštívila Viedeň a Budapešť. Nikdy som si nemyslela, že Budapešť je také krásne mesto. Prechádzali sme cezeň, keď sme šli na dovolenku do Chorvátska a poviem vám, bolo to niečo neskutočné! História tohto mesta ma očarila. Samé zašité uličky, sochy, drahé obchody, krásne budovy... Proste nádhera. Tak to je bod dva. Viedeň by sa mi mala splniť už čoskoro :)
 A ako ďalší bod plánujem Taliansko. Ale to ešte musím domyslieť :) No najviac ma aj tak fascinuje Amerika a Anglicko. Amerika svojou nejednotvárnosťou a Anglicko svojou jedinečnosťou. Som hrdá na to, že som navštívila Londýn. Viem, že to bol zážitok na celý život! Potom Liverpool... Och. Mesto beatlesákov. Tam by som taktiež chcela ísť. Nájsť všetky miesta, ktorými prešli, všetky miesta, ktoré ich inšpirovali k napísaniu niektorých pesničiek, miesta, kde bývali... Bolo by to vzrušujúce!! :) No ja si ešte počkám. Nie som márnomyseľná. Viem, že to všetko stojí peniaze. Ale keď som si už sama zaplatila Londýn, prečo by som nezvládla aj nejaký Liverpool?? :) A ešte Paríž, samozrejme, mesto módy. A NY. A San Francisco. A LA. A Las Vegas. A Chicago. A...
     Maybe one time...
Takže, držte mi palce!
Bon Voyage! :)










I.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you. It makes my day brighter. :)