piatok 14. januára 2011

*Abendessen machen...*

Veru tak, v jeden škaredý upršaný bezsnehový večer som sa rozhodla, že začínam variť. Tak som cestou zo školy kúpila droždie, paradajky a Nivu, počkala som, kým mamka odíde na cvičenie a už som sa s kopou cédečiek nahrnula do kuchyne.
Pokúšala som sa čo-to pofotiť, takže abrakadabra, amore italiano PIZZA by Ivone. :D

                                  Krok number 1. Cesto, ktoré sa najprv odmietalo spojiť.

Krok number 2. Omáčka z paradajok, cesnaku, kečupu a oregana.

Krok number 3. Samotné pečenie (na vrchu s paradajkovou omáčkou, šunkou, Nivou a oreganom.

Krok 4. Jedenie. Ten mám najradšej :)
Tak, čo poviete na výsledok? (to je malá pizza, veľké už boli zjedené).

Do zjedenia :)
I.

7 komentárov:

  1. ja chcem ist domov :-( vyzera to uzasne :-P MILION KRAT MNAM!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam teraz si mi riadnu chuť urobila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. normalne ma nieco napadlo pri teme "kuchtim poprvé":-D ale nebudem sa zhadzovat na verejnosti:)....btw to kto ma taky pozdrav, kanibali?:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no, už ako chceš :) ja neviem, možno, keď nejakého stretnem, opýtam sa.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)