štvrtok 20. januára 2011

My new dress. Price: 2 euros.

I went to the secondhand. Finally!! And I was stricken with this dress (metaphoric).
So me + that dress = :)
But Im not sure. So.. what do you think? 

Šla som do sekáča. Konečne!! A bola som zasiahnutá týmito šatami (metaforicky).
Takže ja + tie šaty = :)
Ale nie som si istá. Takže... čo poviete?





PS: Prosím, poraďte mi, čo na nohy. Myslím, čo sa týka nejakých siloniek alebo tak. Lebo neviem, či nič alebo niečo :)

Nice snowy day.
I.

11 komentárov:

  1. Krásne! Evokujú vo mne leto a romantiku!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suhlasim s Evou :) A musim povedat, ze mas super vkus ;) Ja by som si k nim dala asi silno cervene silonky. Asi vies, ktore mam namysli. Takze prajem kraasny den :) www.smileygarlick.blogspot.com ( viem, ze je to garlic) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem Vám, baby :) a áno, skúšala som si k nim dať silno červené silonky, no vyzerala som ako zo stredoveku... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juuuj ake su krasne aj ja chcem take :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a sme si kvit, Mati! Ty máš krásny sveter... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dakujem, aj ked neviem ktory myslis :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten, ktorý si mala na koncerte ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no čo, Ťava nepozná ročné obdobie ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)