piatok 21. januára 2011

...I want to be back in London...

Because I love those places. All of them. Because I love that busy atmosphere and those "busy" people. The street performers and big shopping centres. Starbucks Coffee and KFC. Cute guys and what they told me. Always! : "You are really beautiful." "You are so cute." "You are so hot!" (:D) "How are you, beautiful?" etc. I want to live there and feel it, everything. I really miss you London and I want to go back... 


Pretože milujem tie miesta. Všetky. Pretože milujem tú rušnú atmosféru a tých "rušných" ľudí. Pouličných umelcov a veľké nákupné centrá. Starbucks Coffé a KFC. Zlatých chalanov a všetko, čo mi povedali. Vždy! "Si naozaj nádherná." "Ty si taká zlatá." "Si sexy!" (:D) "Ako sa máš, kráska?" atď. Chcem tam žiť a cítiť to, všetko. Chýbaš mi Londýn a chcem sa vrátiť...

(photos by me)












With British love.
I.

4 komentáre:

  1. nestaci ked si ho "vytlačiš"? :)

    http://dl.dropbox.com/u/2984236/fin_stroj.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekne fotky... :) Chystam sa do londyna za dva tyzdne takze ma to tak prijemne navnadilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem! Ach a ako ti len závidím :) Ja by som šla hneď nazad :) (A tí chalani!!! ;) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne fotky :) velmi ti prajem aby si sa tam dostala pretoze by si za ten pobyt tam asi zabijala, ze? :D ako ja a ♥pariz♥ :DDD
    p.s.a co ty chalani? tu na slovensku neni nikto kto by ti lichotil??? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)