štvrtok 17. marca 2011

*Happy Birthday*

Takže, už mám 16 rokov. Zdá sa mi to veľa a málo zároveň. A som smutná, že tento deň končí. Bolo to také skvelé. V škole mi každý blahoželal, objímal ma, bola som obsypaná čokoládami a sms-kami, na facebooku taktiež nával blahoželaní /nejako cez 70 :) /
Dnes som nemala veľmi náladu na fotenie /to počasie a tak/, preto len minimum fotiek. Ale! Cez víkend idem do BA do divadla, tak budú fotky... dúfam! :)
Takže zopár fotiek zo 17.marca :)
1.Camilla Akrans for H&M

2.Zopár darčekov :)

3.Pohľadnica z Vancouveru /od tety, uja, sesternice.../

4.Moje meno na pláži v Barcelone /darček od sestry, ktorá tam prednedávnom bola :)-fotka nie zo 17.3. ale skoro ;)

5.Ja a moja mini Eiffelovka :)

Have a nice day!!
Ivy

5 komentárov:

Thank you. It makes my day brighter. :)