štvrtok 14. apríla 2011

*And then came the rush of the flood...*

 Asi pred pol rokom som zistila, aký som silný pesimista. Neverím si, som sebakritická a dosť sa podceňujem. Aj keď sa učím hodiny, mám pocit, že nič neviem, a potom som vystresovaná. Keď som si však prednedávnom prečítala, že stres spôsobuje srdcové ochorenia a je zárukou kratšieho života... No čo Vám budem hovoriť, vystrašilo ma to. Odvtedy sa snažím žiť optimisticky. Snažím sa brať veci s chladnou hlavou, premýšľať a hlavne veriť v samú seba. Cítim sa ľahšie... Viem, že je to bláznivé, ale fakt sa mi lepšie dýcha... :)
 Teraz o trošku inej veci. Viete, dnes som si uvedomila, aký som zvláštny človek. Som hrozne silná romantička. No som taká náročná, že ani neviem, či sa romantičkou nazvať... Tak napríklad... Ruže. Typické romantické kvety, prejavy lásky. Sú krásne, to hej... A keď dostanem ružu, podlamujú sa mi kolená... No tieto kvety ma absolútne nevzrušujú. Viete, čo sa mi spája s romantikou? Púpavy. Levanduľové polia v Taliansku. Slnečnice. Narcisy... A taktiež ma vôbec nepriťahuje pláž a západ slnka, príboj vĺn a jemný vetrík, ale zasnežená noc, zima... Potom napríklad cukríčkovanie. "Miláčik." "Láska moja." "Srdiečko." Ehmm... Stačí Ivka, vďaka ;) Fakt si pripadám ako debil... A asi aj Vám ;) Ešteže mám väčšinu sledovateliek...
 Tak, dnes som sa trošku nudila a snažila som sa čo-to nafotiť. Chcem už ísť vonku, lenže dnes tu v Poprade doobedu náramne snežilo a vonku je pekná zima. A som dosť nachladená, tak to neriskujem... :) Inak 19.4. idem na prázdniny k babke. Teda hlavným dôvodom je koncert mojej naj kapely The Backwards. Neviem či poznáte, no odporúčam :* Navyše sa neviem dočkať stretnutia s nimi a taktiež s mojou českou rodinou, ktorá mi už veeľmi chýba. :) Dúfam, že nasledujúcich 5 dní prejde rýýýchlo... :)





(I wear-dress: atmosphere-London Primark, headache: Reserved, tights: Gate (neviem presne, bol to darček :*), shoes: untitled)

Mimochodom, videli ste film My blueberry nights (Moje čučoriedkové noci)? Pretože ja som ho pred pár dňami videla a som očarená výkonom Norah a Jude-a, skvelou réžiou a celým príbehom... :) :*


All you need is love.
Ivy

8 komentárov:

  1. Keď dostaneš ružu, podlamujú sa ti kolená... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty by si mala vedieť...ale nezdalo sa mi...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak vieš, to bola v prvom rade metafora... ale podlamovali... a aj sa podlamujú, keď na ňu kuknem ;) (a prečo myslíš, že som sa vonku tak potkýnala? :))) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. i really loved this post...
    www.2-gitanas.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)