streda 6. apríla 2011

*Wednesday Evening*

 Sedím. Počúvam pesničky, ktoré mi znejú z reproduktorov. Občas vstanem, prejdem do kuchyne, občas si niečo zobnem. Raz sadnem za klavír, o päť minút ho zase zavriem. Zapnem si facebook. Idem na záchod. Dám mojej rybičke Hane jesť...
 Tak, toto sú činnosti, ktoré zhruba teraz robím. Pohľad mi občas padne na slovník z nemčiny a na rady slovíčok, ktoré by som mala mať pevne zadebnené v hlave, a nie len na papieri... Rýchlo však pohľad odvrátim, no zabodnem ho zase do učebnice z dejepisu, ktorá mi leží na posteli. Taktiež celkom rýchlo odvrátim pohľad a začína sa všetko od znova. Sedím. Počúvam pesničky...
 Včera večer som si povedala, že ak zvládnem dnešný deň, budem fakt štastná. A teraz? Neviem, či som šťastná. zajtrajšie vstávanie o 6:00 (no čo, tak si rada dlho pospím!) mi naháňa husiu kožu, hlavne keď si pomyslím na ten pohľad na sestru, ktorá šťastne blúdi po ríši snov zatiaľ čo ja musím vstať a dať sa nejako dokopy, aj keď je ráno, o slnku ešte ani chýru ani slychu a ja vyzerám ako lochnesská príšera.
 Ale inak dnešný deň bol celkom úspešný. Písomka na nultej z nemčiny (0 chýb-to nado mnou stáli asi všetci anjeli), písomka z chémie (celkom dobrý pocit) a odpoveď z biológie... Navyše som si na nete našla dve jednotky z fyziky, ktoré ani netuším, kde sa tam nabrali. Ale som spokojná. Jednotky z fyziky si vážim ;)
Takže drobný popis dnešného večera:
        1. Opäť som sa pokúsila zmobilizovať vlastnú zbierku ELLE. Je už celkom dosť multikultúrna! (ELLE-talianska, francúzska, chorvátska, česká...)
(zbierku EVA a EMMA časákov pridám inokedy)

2. Knihy. Chlapec v pásikavom pyžame (prišla mi len v pondelok z Martinusu), Emma-len mi padla pod ruku ;) a Anglický denník Lucie H. (pripadalo mi to na nete trošku lepšie... čo už). A stále dúfam, že vyhrám súťaž o 333 kníh ;) Len kde ich dám? No čo, budem spať na gauči... 

3. Po zhodnotení celkovej zbierky časopisov som sa rozhodla pár kúskov vyradiť (presnejšie jednu Marie Claire) a tak hneď padla za obeť mojej Dream Book :)

4. Taktiež rozmýšľam, prečo nenosím túto košeľu z H&M... Veď je pekná, nie?

With love & other drugs ;)
Ivy

12 komentárov:

  1. Ten chlapec v prúžkovanom pyžame..Daj vedieť potom..Film som videla,ale kniha je iná :D
    KOšeľa-perfiš!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasné, dám :) Práve sa do toho púšťam, už sa tešíím. A ďakujem! Neviem, prečo ju nenosím...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. thank you, girls! Im already following you. :) You are very cute :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni tie Elle... ja mám obrovskú zbierku tých starých, roky cca od 2000-2005 :) no a za knižky chválim, tá Emma mi maximálne vyhovuje v izbe ako dekorácia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) idem teraz nafotiť aj EVY ak sa vojdú do záberu ;) a hej, tie knihy Emma, Rozum a cit... nie sú práve skvelé na čítanie, ale vyzerajú pekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. What a huge stack of Elle magazines!!

    I have given up reading magazines a while ago haha, too time-consuming to keep up. ;) But ohhh the pleasures of reading fashion magazines are the best!


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujeem :) / thank youu :) I agre with you! fashion magazines=the best :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nepozicias mi toho chlapca? ja ti poziciam pychu a predsudok :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)