nedeľa 6. mája 2012

You don't like the Beatles? I don't like you.

Hello everybody!
I apologise myself for long absence. I had much free time but I didn't have any single inspiration. But yesterday I was in Mlynica, a village near the Hight Tatras, where my friend lives and she took some photos of me in the nature with an old bicycle called weekend. I haven't ever been a "photomodel", so it was an interesting experience for me. I really enjoyed it. So I offer you some photos and I hope you will like 'em.
 In the end I want to thank you for your reactions on my last article. I appreciate every single one. I was so happy. Love ya.

*************
Zdravím všetkých!
Ospravedlňujem sa za moju dlhšiu odmlku (dlhšiu ako mesiac!). Mala som veeľa voľného času, no neprepadli ma žiadne inšpirácie na fotenie. Raz bolo príliš teplo, raz bola príliš zima, raz pršalo, raz fúkal vietor a podobné výhovorky mi nedovolili ísť von. Ale včera som bola v Mlynici, v dedinke pod Tatrami, kde som robila "fotomodelku" (je to pritiahnuté za vlasy, keďže žiadna fotomodelka nie som, ale neviem, ako to inak napísať) pre moju kamarátku, ktorá naozaj nádherne foti! Ešte som nikdy nič také nerobila, preto to pre mňa bolo veľmi zaujímavé. Ďalšia skúsenosť pre budúcnosť :) Pokochajte sa pohľadom na fotky, ktoré sa Aďke veľmi vydarili a dúfam, že sa Vám budú páčiť.
 Nakoniec sa vám ešte chcem veľmi poďakovať za Vaše komentáre na môj posledný príspevok. Vážim si každý jeden (bolo ich 11!). Som rada, že bol taký úspešný ;)










Be whoever you wanna be, do whatever you wanna do.
Just be yourself.
Ivy :)



12 komentárov:

  1. Great shots! Love the Beatles and your lovely dress. Quoted the last line.
    philippines outsourcing

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You are a super cute model :). I love the nature too, it really looks fresh and oh so beautiful.
    Thanks for your comment, it means a lot :).

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You are a very good model! Love the dress and you look really pretty. I like the photo with the bike x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. perfect title! and i love the photos, so lovely :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nadherne fotky! tiez v poslednom case robime s kamoskami nieco podobne, len sa striedame ako modeli a fotografky, vzdy si vymyslime nejaku temu a tak... vysledkami som vzdy prijemne prekvapena! vobec som to necakala... a je to super zabava, odporucam! okrem toho rozvyjate svoju kreativitu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sakra, tak mě nemáš ráda... spraví to, když ti řeknu, že ti to moc sluší:D?
    http://mesamis-cz.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na těch fotkách ti to moc sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)