sobota 23. februára 2013

Pools of Sorrow, Waves of Joy


 Tak a je to tu, prázdniny sa skončili. Zaženiem smútok a žiaľ nad preležanými dňami v posteli s vanilkovým capuccinom a Gossip Girl a ide sa ďalej. Blížia sa matury, štátnice a veľa veľa učenia. Rozhodla som sa, že tieto prázdniny nevenujem učeniu (aj keď to bol pôvodný zámer), lebo človek proste občas potrebuje aj vypnúť. Samozrejme, že som čo-to porobila, ale to len z lásky. Možno aj preto, že všetky predmety, z ktorých maturujem, boli vybraté s láskou. Nevravím, že sa na učenie teším, ale je omnoho jednoduchšie učiť sa na predmety, ktoré ma bavia. :)
 Ďalej-začala som cvičiť! Áno, áno, už tu toho bolo... Ale teraz som to začala brať akosi vážne. Žiadna diéta nehrozí, neplánujem dokonca ani zhodiť na váhe, skôr mi ide o spevnenie tela, možno nejaký ten sval, sem-tam, ale hlavne dobrý pocit, ktorý zo seba stále mám!!! (Dokonca aj po tom, ako som včera zjedla v kine vrece pukancov-bolo fakt veľké-mňaam!!) Na bruchu sa črtajú svaly a ruky sú akosi pri robení klikov ochotnejšie. Najbližší článok plánujem práve na túto tému-pripojím motivačné obrázky, obľúbené videá a dobré tipy, ktoré som zatiaľ za tých... 5 (?) dní nadobudla.
 No a nakoniec len dodám, že počasie je fakt nádherné na lyžovačky, bežkovačky a korčuľovačky, ale blbé na fotenie vonku. Preto som pripravila len zopár fotiek, ktoré som odfotila v mojej malej izbe. Snáď sa vám budú páčiť.
 Tak si ešte užite posledné dni voľna, alebo ak ste z iných častí Slovenska-užite si prázdniny minimálne tak, ako ja. :) A tešme sa všetci na jar... aj keď tohoročná zima mi bude chýbať. :)

 PS: Čo poviete na zmenu názvu môjho blogu? Ha? Ha? Snáď sa vám páči.

                                                                           ***
Our spring break just ended up and I feel so relaxed. I was supposed to study a lot during s.b., but... you know, I´d got a lot to do with watching TV-series, going out with friends, reading books and other important things. ;) 

 Moreover, I started to practise again. I dislike going to the gym, I prefer doing excercises at home. I hate all kinds of diets. That´s why practising is the only way for me to loose weight. And I have been practising every day since Thursday. My belly looks better (is it even possible?? yay!!) and I feel great. :)
 Otherwise, the weather is beautiful for winter sports, but awful for taking outdoor photos. So I´ve prepared just a few photos for you taken in my room. It´s not much, but better less than nothing, right?
 Have a nice weekend, guys and enjoy last weeks of winter or incoming spring!!

PS: What do you think about the "name change" on my blog? I hope you like it.



Šaty/Dress: Primark, golierik/collar: H&M, nadkolienky/over-knee socks: Reserved

Love,
Ivy

11 komentárov:

  1. jéjo, no vanilkové kapučínko je mňamka, dala by som si. Držím palce aby ti to s tým cvičením vyšlo, pretože ja vždy začnem a nikdy veľmi úspešne nepokračujem.

    Krásny dník ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašně se mi líbí ta kombinace:)
    Prijd se podivat ke mě a možna se můžeme sledovat:)
    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. like the dress ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So beautiful. I really like your dress<3



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your dress is really beautiful and I love the combination with the cute collar!! Great outfit!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)