štvrtok 14. februára 2013

The Longest Winter


Tematický názov. A nie náhodný. 
Tohtoročná zima mi príde strašne dlhá. Samozrejme, že som rada za početnú snehovú pokrývku, ale už mi chýba teplo. Nosenie jednej maximálne dvoch vrstiev a ne-potreba pletených vecičiek (ktoré síce milujem, ale keď to nevyžaduje situácia, vyvarujem sa ich.)
Navyše nie som typ dievčaťa, ktoré by chodilo cez zimu oblečené v kabátikoch, pančuškách a čižmičkách na opätku a tvárila sa, že mi nie je zima. Ide aj o to, že žiadny kabátik ani čižmičky nemám. Je tu skôr fakt, že sa radšej zababuším do dvoch svetrov, dám si pančušky a na ne nohavice, na nohy teplučké Uggy z ovčej vlny, navlečiem sa do mojej hnedej parky z H&M-ka, omotám si okolo krku šál, hlavu zakryjem kapucňou a pekne si kráčam do školy.
Preto jediná vec, ktorá mi na zime vadí, je zima. Absolútne nelogické, ale aj tak to najlepšie vystihuje moje pocity počas zimy. Preto (ne)rada spomínam na fotenie s kamarátkou Aďkou, keďže bola naozaj príšerná kosa a ja som sa ešte aj rozhodla zhodiť bundu. Ale fotky nakoniec pekne vyšli, takže som rada. Len pri pohľade na ne mi behajú zimomriavky po chrbte. 






Mimochodom, chystám malú dekoratívnu zmenu v mojej izbe. Snáď sa mi to cez jarné prázdniny podarí zrealizovať. 
Trimce paľce. ;)

Ivy

20 komentárov:

  1. Chanced upon your blog and enjoy reading it!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dechberoucí fotky a ty na nich vypadáš jako zimní víla těšící se na jaro ;-).
    Změny v izbe? Doufám, že je nám je tu pak ukážeš.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujímavé fotky ale veľmi pekné :) takisto mi prijde zima veľmi dlhá, už veľmi čakám na leto.

    goodmorningfriday.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Špejle nasakují tekutin, díky čemuž se šíří vůně. :)
    Tady je to hezky popsané: http://www.aromadoma.cz/o-aroma-difuzer.shtml

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá druhá fotka je nádherná. vyzeráš ako nastenka z mrázika :)
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hey girl. love your photos! kisses from Amsterdam! xoxo

    www.roxysun.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta druhá fotka! :-o <3
    zůčastni se GA u mě na blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný fotky.. :)
    Jo jo budeme trpět společně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekné fotky :)
    http://believinginourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné fotky! Hlavně ta poslední :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you. It makes my day brighter. :)